Digitálny Štvrtok: Ako tvoriť dobrý obsah - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Digitálny Štvrtok: Ako tvoriť dobrý obsah

by samsiDigital, s. r. o. Základné info: Footshop,Čulenova 9 (Panorama City),Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
18. október, 2018 | št | 18:00 Pridaj do kalendára
14.00 € - 22.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Aj v októbri pre vás máme špeciálnu edíciu Digitálneho Štvrtku v priestoroch nášho partnera Footshop.

Tentokrát sa dozvieme, ako tvoriť dobrý obsah.

Potvrdení spíkri:
Samuel Majdek - Marketing Manager, Refresher - Dobrý obsah nestačí: Pomocou prípadových štúdií sa pozrieme na to, čo nám pri tvorbe obsahu v Refresheri funguje a čo sme museli zmeniť. Mať dobrý obsah je umenie, následne ale prichádza rovnako veľká výzva.

Peter Hajduček - CEO, Footshop - Autenticita ako základ úspechu: Peter verí, že základom úspechu v obsahu je autenticita. Prezentovať bude, ako o tom premýšľa z pohľadu vedenia Footshopu, ako obsah súvisí s rozvojom značky a ukáže zákulisie Footshop stratégie.

Oliver Meres - Strategist/Account Planner, Folk - Nepredávaj mydlo, uč ľudí sa umývať: Content marketing nie je žiadnou novinkou – len sme akosi zabudli na to kde, kedy a ako ho používať. Oliver vám povie o tom, ako môže content program pomôcť značke aj produktu a v stručnosti predstaví projekty, na ktorých Folk pracuje.

Filip Mosnár - Head of Business Relations, Startitup - Tvorba obsahu od čitateľa k zadávateľovi: V súčasnosti zažíva natívny kontent boom na Slovensku. Pre veľký hype sa mnoho zadávateľov púšťa do tvorby obsahu, zabúdajúc na mimoriadne dôležitý bod. Obsah by mal v prvom rade zabaviť diváka, komunikácia zadávateľa následuje až za konzumentom obsahu. Ako ale tvoriť obsah, ktorý splní marketingové ciele firmy a zároveň dodá pridanú hodnotu užívateľovi?  Prezentácia insightov formou case studies, na ktorých sme sa v Startitup naučili čo funguje a čo nie. 
 

A k špeciálnej edícii patrí špeciálna kapacita, ktorá sa zvýšila na 80 lístkov. Aj napriek tomu s kúpou dlho neváhajte, nech sa vám ujde :)

 

Okrem toho sa môžete tešiť na niečo dobré pod zub a záverečný kvíz o poukaz na nákup tenisiek vo Footshope v hodnote 50 €.

Miesto konania eventu

Footshop,Čulenova 9 (Panorama City),Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

samsiDigital, s. r. o.

kamil.aujesky@gmail.com

Fakturačné údaje

samsiDigital, s. r. o.

Sliačska 1/D,
83102 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 46438343
DIČ: 2023384715
IČ DPH: SK2023384715

Popis

Popis

Aj v októbri pre vás máme špeciálnu edíciu Digitálneho Štvrtku v priestoroch nášho partnera Footshop.

Tentokrát sa dozvieme, ako tvoriť dobrý obsah.

Potvrdení spíkri:
Samuel Majdek - Marketing Manager, Refresher - Dobrý obsah nestačí: Pomocou prípadových štúdií sa pozrieme na to, čo nám pri tvorbe obsahu v Refresheri funguje a čo sme museli zmeniť. Mať dobrý obsah je umenie, následne ale prichádza rovnako veľká výzva.

Peter Hajduček - CEO, Footshop - Autenticita ako základ úspechu: Peter verí, že základom úspechu v obsahu je autenticita. Prezentovať bude, ako o tom premýšľa z pohľadu vedenia Footshopu, ako obsah súvisí s rozvojom značky a ukáže zákulisie Footshop stratégie.

Oliver Meres - Strategist/Account Planner, Folk - Nepredávaj mydlo, uč ľudí sa umývať: Content marketing nie je žiadnou novinkou – len sme akosi zabudli na to kde, kedy a ako ho používať. Oliver vám povie o tom, ako môže content program pomôcť značke aj produktu a v stručnosti predstaví projekty, na ktorých Folk pracuje.

Filip Mosnár - Head of Business Relations, Startitup - Tvorba obsahu od čitateľa k zadávateľovi: V súčasnosti zažíva natívny kontent boom na Slovensku. Pre veľký hype sa mnoho zadávateľov púšťa do tvorby obsahu, zabúdajúc na mimoriadne dôležitý bod. Obsah by mal v prvom rade zabaviť diváka, komunikácia zadávateľa následuje až za konzumentom obsahu. Ako ale tvoriť obsah, ktorý splní marketingové ciele firmy a zároveň dodá pridanú hodnotu užívateľovi?  Prezentácia insightov formou case studies, na ktorých sme sa v Startitup naučili čo funguje a čo nie. 
 

A k špeciálnej edícii patrí špeciálna kapacita, ktorá sa zvýšila na 80 lístkov. Aj napriek tomu s kúpou dlho neváhajte, nech sa vám ujde :)

 

Okrem toho sa môžete tešiť na niečo dobré pod zub a záverečný kvíz o poukaz na nákup tenisiek vo Footshope v hodnote 50 €.

Tagy

Miesto

Miesto

Footshop,Čulenova 9 (Panorama City),Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

samsiDigital, s. r. o.

kamil.aujesky@gmail.com

Fakturačné údaje

samsiDigital, s. r. o.

samsiDigital, s. r. o.
Sliačska 1/D
83102 Bratislava
Slovakia

IČO: 46438343
DIČ: 2023384715
IČ DPH: SK2023384715