Popis
Postupná implementácia digitálnych aplikácií pre pacientov a zdravotníckych pracovníkov predstavuje významnú zmenu na trhu s farmaceutickými výrobkami na Slovensku. Skúsenosti z iných európskych krajín a USA dokazujú, že úspech je možné dosiahnuť predovšetkým ak tieto aplikácie pochádzajú z konceptu používaného v rámci výskumných programov či štúdií založených na dôkazoch. Zároveň musia poskytovať nepretržitú spätnú väzbu, ktorá napomáha k tvorbe marketingovej a komunikačnej stratégie.
PRE KOHO JE STRETNUTIE URČENÉ?
Zamestnanci z marketingových a medicínskych oddelení Rx farmaceutických spoločností, ktorí majú záujem o implementáciu či ďalšie rozšírenie používania digitálnych aplikácií vo svojej komunikácii so zákazníkmi.
AGENDA
08.15 Občerstvenie (raňajky, káva). Networking
08.45 Prezentácia 1
09.45 – Otázky
10.00
Všetky prezentácie budú vedené v českom alebo slovenskom jazyku. Na podujatí sa zúčastnia aj anglicky hovoriaci zástupcovia spoločnosti Kantar Health.
PREDNÁŠAJÚCI
JAN ŠRÁMEK
Market Insight Manager CEE, Kantar Health
MUDR. JURAJ KESZEGH
Real World Research Leader CEE, Kantar Health
MGR. TOMÁŠ MAŠEK
Managing Partner, Altamira Softworks