Politika online: Kiska, Lunter, My sme les a ďalší - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Politika online: Kiska, Lunter, My sme les a ďalší

by GooodMood, o.z. Základné info: Coworking Cvernovka,Račianska 78,,Slovenská republika
Třinec
18. jún, 2018 | po | 19:00 Pridaj do kalendára
8.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Firmy hovoria o svojej komunikácii na internete veľa, ale čo politici? Ako pracujú na sociálnych sieťach? Kto im pomáha s kampaňami? Aké majú nápady a ako vyhodnocujú ciele? Pozývame vás na prvý z večerov o online komunikácii politikov, štátnych a mimovládnych organizácii. Dozviete sa viac o práci prezidenta Andreja Kisku, o kampani Jána Luntera, strany Progresívne Slovensko, košického župana Rastislava Trnku a iniciatíve My sme les.

Večer v Coworkingu Cvernovka moderuje Filip Struhárik z Denníka N.

Počet lístkov je limitovaný na 80 a z podujatia nebude vyhotovený záznam.

Instagram prezidenta Andreja Kisku
prezentuje Martin Lipták
Andrej Kiska je najpopulárnejším slovenským politikom na Facebooku a prudko narástol aj na Instagrame. Čo mu prinieslo najviac fanúšikov? Ako vznikajú jeho Stories? Prečo iní politici Instagram takmer nevyužívajú?

My sme les: Ako dostať holoruby na titulky
prezentuje Ľudmila Kolesárová
Kampaň My sme les prevalcovala nielen internetový koniec roka 2017. Jej tvorcovia neminuli ani cent na to, aby ich video videlo 1,3 milióna ľudí a aby za týždeň získlali podpisy 65.000 ľudí v spoločnej téme záchrany národných parkov. My sme les sa tak stala najväčšou enviromentálnou kampaňou v dejinách Slovenska. Ako kampaň a iniciatíva vznikla? Čo sa jej podarilo, čo nepodarilo, prečo v nej mal dôležitú úlohu tlmočník a prečo to celé bolo na poslednú chvíľu?
 
Ján Lunter: Crowdfundingová kampaň
prezentuje Ondrej Lunter
Nezávislému kandidátovi na banskobystrického župana Jánovi Lunterovi pomáhali financovať kampaň priamo ľudia. Viac než 500 darcov vyzbieralo dohromady vyše 22.000 eur. Ako sa podarilo zorganizovať úspešnú politickú crowdfundingovú kampaň, porozpráva líder volebnej kampane Ondrej Lunter.

Restartup: Ako rozhýbať vaše posolstvo
prezentujú Jana Štulajterová a Anna Šovčíková
Jednoduchosť je navyššou mierou dokonalosti. Preto sme pre vás pripravili jednoduchý princíp, ako komunikovať posolstvo v politickom marketingu. Nezostaneme pri teórii a ukážeme si príklady, ako sme sa s posolstvom pohrali v kampani Rasťa Trnku v Košiciach.

 
Progresívne Slovensko: Dávid vs. Goliáš
prezentuje Ľubomír Ondrejkovič
Ako sa dá za málo peňazí vyrovnať obrovským budgetom konkurencie. Cesta Progresívneho Slovenska, prečo zakladáme hnutie úplne inak. Dokážeme presvedčiť obsahom bez populizmu?


Mediálny partner: Startitup a Klub úradníkov dobrej vôle

Tagy

Miesto konania eventu

Coworking Cvernovka,Račianska 78,,Slovenská republika
Třinec

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

GooodMood, o.z.

booking@kolabo.sk

Fakturačné údaje

GooodMood, o.z.

Kapicova 2,
85101 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 50704371
DIČ: 2120543370
IČ DPH: -

Popis

Popis

Firmy hovoria o svojej komunikácii na internete veľa, ale čo politici? Ako pracujú na sociálnych sieťach? Kto im pomáha s kampaňami? Aké majú nápady a ako vyhodnocujú ciele? Pozývame vás na prvý z večerov o online komunikácii politikov, štátnych a mimovládnych organizácii. Dozviete sa viac o práci prezidenta Andreja Kisku, o kampani Jána Luntera, strany Progresívne Slovensko, košického župana Rastislava Trnku a iniciatíve My sme les.

Večer v Coworkingu Cvernovka moderuje Filip Struhárik z Denníka N.

Počet lístkov je limitovaný na 80 a z podujatia nebude vyhotovený záznam.

Instagram prezidenta Andreja Kisku
prezentuje Martin Lipták
Andrej Kiska je najpopulárnejším slovenským politikom na Facebooku a prudko narástol aj na Instagrame. Čo mu prinieslo najviac fanúšikov? Ako vznikajú jeho Stories? Prečo iní politici Instagram takmer nevyužívajú?

My sme les: Ako dostať holoruby na titulky
prezentuje Ľudmila Kolesárová
Kampaň My sme les prevalcovala nielen internetový koniec roka 2017. Jej tvorcovia neminuli ani cent na to, aby ich video videlo 1,3 milióna ľudí a aby za týždeň získlali podpisy 65.000 ľudí v spoločnej téme záchrany národných parkov. My sme les sa tak stala najväčšou enviromentálnou kampaňou v dejinách Slovenska. Ako kampaň a iniciatíva vznikla? Čo sa jej podarilo, čo nepodarilo, prečo v nej mal dôležitú úlohu tlmočník a prečo to celé bolo na poslednú chvíľu?
 
Ján Lunter: Crowdfundingová kampaň
prezentuje Ondrej Lunter
Nezávislému kandidátovi na banskobystrického župana Jánovi Lunterovi pomáhali financovať kampaň priamo ľudia. Viac než 500 darcov vyzbieralo dohromady vyše 22.000 eur. Ako sa podarilo zorganizovať úspešnú politickú crowdfundingovú kampaň, porozpráva líder volebnej kampane Ondrej Lunter.

Restartup: Ako rozhýbať vaše posolstvo
prezentujú Jana Štulajterová a Anna Šovčíková
Jednoduchosť je navyššou mierou dokonalosti. Preto sme pre vás pripravili jednoduchý princíp, ako komunikovať posolstvo v politickom marketingu. Nezostaneme pri teórii a ukážeme si príklady, ako sme sa s posolstvom pohrali v kampani Rasťa Trnku v Košiciach.

 
Progresívne Slovensko: Dávid vs. Goliáš
prezentuje Ľubomír Ondrejkovič
Ako sa dá za málo peňazí vyrovnať obrovským budgetom konkurencie. Cesta Progresívneho Slovenska, prečo zakladáme hnutie úplne inak. Dokážeme presvedčiť obsahom bez populizmu?


Mediálny partner: Startitup a Klub úradníkov dobrej vôle

Tagy

Miesto

Miesto

Coworking Cvernovka,Račianska 78,,Slovenská republika
Třinec

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

GooodMood, o.z.

booking@kolabo.sk

Fakturačné údaje

GooodMood, o.z.

GooodMood, o.z.
Kapicova 2
85101 Bratislava
Slovakia

IČO: 50704371
DIČ: 2120543370
IČ DPH: -