Uložiť

Noc bludov v marketingu

26. júna, 2017 | po | 19:00
4 € - 6 € KÚPIŤ LÍSTOK
Uložiť

Noc bludov v marketingu

by o.z. Connect 26.6, 2017 | po | 19:00 KC Dunaj, Nedbalova 3, Bratislava,
4 € - 6 € KÚPIŤ LÍSTOK
Popis
Miesto
Dátum a čas
Kontakt

Popis

Na konci júna nás čaká špeciálna Noc ;) 
Celé to začalo nasledovným statusom od Richard Marecek pred pripravovanou Nocou lovebrandov.

"V marketingu a reklame je strasne vela bullshitu. V zasade mi nevadi, ked ich siria nevyznamni snazivci nerozumejuci marketingu (viete, koho myslim, wink wink, nudge nudge). Ale ze Connect Coworking urobi prednasku o love brandoch - a akoze nie kriticku, ma prekvapilo. (Connect mam rad, Kevin Roberts by nas vztah asi nazval laskou).
Kedze ludia z branze su asi lenivi sa vzdelavat a v skole kvalitne vzdelanie nedostali (nie su sami, ani ja som ho v skole nedostal), davam verejny prislub, ze napisem prednasku o marketingovych bludoch.
Ked sa nazbiera aspon 30 zaujemcov, tak tu prednasku aj urobim. A slubujem, ze v nej budem aj nadavat. Aj po latinsky. 
Verim, ze ked v Connecte uvidia zaujem, navrhnu, ze to zorganizuju oni ako reakciu na ich Noc lovebrandov"

Nazbieralo sa viac ako 30 záujemcov a naša reakcia bola samozrejme pozitívna, aj my sa radi povzdelávame :) 

A o čom to bude?
Dozviete sa odpovede na otázky ako napríklad:
- Sú značky pre ľudí dôležité?
- Môže značka rásť zvyšovaním lojality zákazníkov? Fungujú lovebrands?
- Dokáže reklama naplniť značku nejakými špeciálnymi hodnotami?
- Potrebujú zákazníci vnímať zmysluplný rozdiel, aby si pravidelne kupovali určitú značku?
- Musí reklama obsahovať nejaký racionálny benefit alebo jedinečný prísľub, aby fungovala?
- Je pre efektivitu reklamy nevyhnutné, aby si ľudia zapamätali jej
posolstvo?
- Musia úspešné značky veriť nejakým vyšším ideálom?
- Potrebujú značky storytelling?
- Je kreativita zbytočný luxus?
- Sú presné cielenie a engagement dôležitejšie ako reach?
- Dokáže internet nahradiť reklamu v televízii?

O bludoch v marketingu budú hovoriť:
Richard Mareček, geek, ktorý sa už vyše 20 rokov živí hlavne reklamou a marketingom.
Pomáha firmám zarobiť viac peňazí zvyšovaním hodnoty ich značiek. Baví hozisťovať, ako funguje svet a neznáša bullshit. Momentálne pôsobí ako Strategy Director v agentúre Mayer/McCann Erickson. 

a

Michal Vysinsky, prieskumník srdcom a dušou. Založil a vybudoval 2muse, najväčšiu nezávislú prieskumnú agentúru na Slovensku. Potrpí si na kvalitu odvedenej práce a užitočnosť poznatkov, ktoré agentúra sprostredkúva. Snaží sa ísť nad rámec dát a rozumieť súvislostiam.

Vidíme sa 26.6. v KC Dunaj a bude aj vyžiadaná afterka ;)

Tags

Miesto

KC Dunaj, Nedbalova 3
Bratislava

Pozrieť na mape

Dátum a čas

26 júna, 2017
19:00 -21:00

Pridaj do kalendára
Popis

Popis

Na konci júna nás čaká špeciálna Noc ;) 
Celé to začalo nasledovným statusom od Richard Marecek pred pripravovanou Nocou lovebrandov.

"V marketingu a reklame je strasne vela bullshitu. V zasade mi nevadi, ked ich siria nevyznamni snazivci nerozumejuci marketingu (viete, koho myslim, wink wink, nudge nudge). Ale ze Connect Coworking urobi prednasku o love brandoch - a akoze nie kriticku, ma prekvapilo. (Connect mam rad, Kevin Roberts by nas vztah asi nazval laskou).
Kedze ludia z branze su asi lenivi sa vzdelavat a v skole kvalitne vzdelanie nedostali (nie su sami, ani ja som ho v skole nedostal), davam verejny prislub, ze napisem prednasku o marketingovych bludoch.
Ked sa nazbiera aspon 30 zaujemcov, tak tu prednasku aj urobim. A slubujem, ze v nej budem aj nadavat. Aj po latinsky. 
Verim, ze ked v Connecte uvidia zaujem, navrhnu, ze to zorganizuju oni ako reakciu na ich Noc lovebrandov"

Nazbieralo sa viac ako 30 záujemcov a naša reakcia bola samozrejme pozitívna, aj my sa radi povzdelávame :) 

A o čom to bude?
Dozviete sa odpovede na otázky ako napríklad:
- Sú značky pre ľudí dôležité?
- Môže značka rásť zvyšovaním lojality zákazníkov? Fungujú lovebrands?
- Dokáže reklama naplniť značku nejakými špeciálnymi hodnotami?
- Potrebujú zákazníci vnímať zmysluplný rozdiel, aby si pravidelne kupovali určitú značku?
- Musí reklama obsahovať nejaký racionálny benefit alebo jedinečný prísľub, aby fungovala?
- Je pre efektivitu reklamy nevyhnutné, aby si ľudia zapamätali jej
posolstvo?
- Musia úspešné značky veriť nejakým vyšším ideálom?
- Potrebujú značky storytelling?
- Je kreativita zbytočný luxus?
- Sú presné cielenie a engagement dôležitejšie ako reach?
- Dokáže internet nahradiť reklamu v televízii?

O bludoch v marketingu budú hovoriť:
Richard Mareček, geek, ktorý sa už vyše 20 rokov živí hlavne reklamou a marketingom.
Pomáha firmám zarobiť viac peňazí zvyšovaním hodnoty ich značiek. Baví hozisťovať, ako funguje svet a neznáša bullshit. Momentálne pôsobí ako Strategy Director v agentúre Mayer/McCann Erickson. 

a

Michal Vysinsky, prieskumník srdcom a dušou. Založil a vybudoval 2muse, najväčšiu nezávislú prieskumnú agentúru na Slovensku. Potrpí si na kvalitu odvedenej práce a užitočnosť poznatkov, ktoré agentúra sprostredkúva. Snaží sa ísť nad rámec dát a rozumieť súvislostiam.

Vidíme sa 26.6. v KC Dunaj a bude aj vyžiadaná afterka ;)

Tags

Miesto

Miesto

KC Dunaj, Nedbalova 3
Bratislava

Pozrieť na mape
Dátum a čas

Dátum a čas

26 júna, 2017
19:00 -21:00

Pridaj do kalendára
Kontakt