Noc bludov v marketingu
Základné info: KC Dunaj, Nedbalova 3,Bratislava,Bratislava 26. jún, 2017 | po | 19:00 Pridaj do kalendára
Na konci júna nás čaká špeciálna Noc ;)
Celé to začalo nasledovným statusom od Richard Marecek pred pripravovanou Nocou lovebrandov.
"V marketingu a reklame je strasne vela bullshitu. V zasade mi nevadi, ked ich siria nevyznamni snazivci nerozumejuci marketingu (viete, koho myslim, wink wink, nudge nudge). Ale ze Connect Coworking urobi prednasku o love brandoch - a akoze nie kriticku, ma prekvapilo. (Connect mam rad, Kevin Roberts by nas vztah asi nazval laskou).
Kedze ludia z branze su asi lenivi sa vzdelavat a v skole kvalitne vzdelanie nedostali (nie su sami, ani ja som ho v skole nedostal), davam verejny prislub, ze napisem prednasku o marketingovych bludoch.
Ked sa nazbiera aspon 30 zaujemcov, tak tu prednasku aj urobim. A slubujem, ze v nej budem aj nadavat. Aj po latinsky.
Verim, ze ked v Connecte uvidia zaujem, navrhnu, ze to zorganizuju oni ako reakciu na ich Noc lovebrandov"
Nazbieralo sa viac ako 30 záujemcov a naša reakcia bola samozrejme pozitívna, aj my sa radi povzdelávame :)
A o čom to bude?
Dozviete sa odpovede na otázky ako napríklad:
- Sú značky pre ľudí dôležité?
- Môže značka rásť zvyšovaním lojality zákazníkov? Fungujú lovebrands?
- Dokáže reklama naplniť značku nejakými špeciálnymi hodnotami?
- Potrebujú zákazníci vnímať zmysluplný rozdiel, aby si pravidelne kupovali určitú značku?
- Musí reklama obsahovať nejaký racionálny benefit alebo jedinečný prísľub, aby fungovala?
- Je pre efektivitu reklamy nevyhnutné, aby si ľudia zapamätali jej
posolstvo?
- Musia úspešné značky veriť nejakým vyšším ideálom?
- Potrebujú značky storytelling?
- Je kreativita zbytočný luxus?
- Sú presné cielenie a engagement dôležitejšie ako reach?
- Dokáže internet nahradiť reklamu v televízii?
O bludoch v marketingu budú hovoriť:
Richard Mareček, geek, ktorý sa už vyše 20 rokov živí hlavne reklamou a marketingom.
Pomáha firmám zarobiť viac peňazí zvyšovaním hodnoty ich značiek. Baví hozisťovať, ako funguje svet a neznáša bullshit. Momentálne pôsobí ako Strategy Director v agentúre Mayer/McCann Erickson.
a
Michal Vysinsky, prieskumník srdcom a dušou. Založil a vybudoval 2muse, najväčšiu nezávislú prieskumnú agentúru na Slovensku. Potrpí si na kvalitu odvedenej práce a užitočnosť poznatkov, ktoré agentúra sprostredkúva. Snaží sa ísť nad rámec dát a rozumieť súvislostiam.
Vidíme sa 26.6. v KC Dunaj a bude aj vyžiadaná afterka ;)
o.z. Connect
Stromová 54/A,
83101 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 42260540
DIČ: -
IČ DPH:
Na konci júna nás čaká špeciálna Noc ;)
Celé to začalo nasledovným statusom od Richard Marecek pred pripravovanou Nocou lovebrandov.
"V marketingu a reklame je strasne vela bullshitu. V zasade mi nevadi, ked ich siria nevyznamni snazivci nerozumejuci marketingu (viete, koho myslim, wink wink, nudge nudge). Ale ze Connect Coworking urobi prednasku o love brandoch - a akoze nie kriticku, ma prekvapilo. (Connect mam rad, Kevin Roberts by nas vztah asi nazval laskou).
Kedze ludia z branze su asi lenivi sa vzdelavat a v skole kvalitne vzdelanie nedostali (nie su sami, ani ja som ho v skole nedostal), davam verejny prislub, ze napisem prednasku o marketingovych bludoch.
Ked sa nazbiera aspon 30 zaujemcov, tak tu prednasku aj urobim. A slubujem, ze v nej budem aj nadavat. Aj po latinsky.
Verim, ze ked v Connecte uvidia zaujem, navrhnu, ze to zorganizuju oni ako reakciu na ich Noc lovebrandov"
Nazbieralo sa viac ako 30 záujemcov a naša reakcia bola samozrejme pozitívna, aj my sa radi povzdelávame :)
A o čom to bude?
Dozviete sa odpovede na otázky ako napríklad:
- Sú značky pre ľudí dôležité?
- Môže značka rásť zvyšovaním lojality zákazníkov? Fungujú lovebrands?
- Dokáže reklama naplniť značku nejakými špeciálnymi hodnotami?
- Potrebujú zákazníci vnímať zmysluplný rozdiel, aby si pravidelne kupovali určitú značku?
- Musí reklama obsahovať nejaký racionálny benefit alebo jedinečný prísľub, aby fungovala?
- Je pre efektivitu reklamy nevyhnutné, aby si ľudia zapamätali jej
posolstvo?
- Musia úspešné značky veriť nejakým vyšším ideálom?
- Potrebujú značky storytelling?
- Je kreativita zbytočný luxus?
- Sú presné cielenie a engagement dôležitejšie ako reach?
- Dokáže internet nahradiť reklamu v televízii?
O bludoch v marketingu budú hovoriť:
Richard Mareček, geek, ktorý sa už vyše 20 rokov živí hlavne reklamou a marketingom.
Pomáha firmám zarobiť viac peňazí zvyšovaním hodnoty ich značiek. Baví hozisťovať, ako funguje svet a neznáša bullshit. Momentálne pôsobí ako Strategy Director v agentúre Mayer/McCann Erickson.
a
Michal Vysinsky, prieskumník srdcom a dušou. Založil a vybudoval 2muse, najväčšiu nezávislú prieskumnú agentúru na Slovensku. Potrpí si na kvalitu odvedenej práce a užitočnosť poznatkov, ktoré agentúra sprostredkúva. Snaží sa ísť nad rámec dát a rozumieť súvislostiam.
Vidíme sa 26.6. v KC Dunaj a bude aj vyžiadaná afterka ;)
o.z. Connect
o.z. Connect
Stromová 54/A
83101 Bratislava
Slovakia
IČO: 42260540
DIČ: -
IČ DPH: