IAB Slovakia pozýva na druhé raňajky na tému „Budúcnosť nakupovania online reklamy”
Základné info: Foxford, Obchodná 26,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 27. september, 2017 | st | 08:30 Pridaj do kalendára
Druhé ranné stretnutie pri dobrej káve a raňajkách so všetkými online nadšencami bude tentokrát na tému programmatického nákupu reklamy. V stredu 27. septembra 2017 budú o programmaticu rozprávať speakri z radov členov IAB Slovakia a privítame aj hosťa zo zahraničia.
Prednášajúci:
Matej Kolarovský, Head of GroupM Connect /GroupM Slovakia
Michal Maruška, Head of Programmatic, Ringier Axel Springer
Michal Čerešna, Head of Development, Modrý koník
Tomáš Horváth, Country manager, Crimtan SK
Ondřej Kutiš, Head of Programmatic and Technologies, adexpres
Na čo sa môžete tešiť a čo sa dozviete?
čo je programmatic a prečo má taký rastúci trend tento spôsob nákupu reklamy?;
programmatic na Slovensku (landscape a porovnanie s ostatnými trhmi);
výhody programmatického nákupu pre zadávateľov a publisherov;
programmatic na slovenských médiách (dáta, očakávania, smerovanie);
možnosti programmaticu (dynamika a využitie dát pre prispôsobovanie obsahu bannerov);
aké zmeny ovplyvnia programmatic v najbližšom období?;
stav programmatic reklamy v Českej republike (vývoj v číslach, prognóza).
IAB budíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému, následne s otvorenou diskusiou. Organizátorom je IAB Slovakia - združenie pre internetovú reklamu.
Chceme upozorniť, že lístky je možné kúpiť len online, na mieste sa vstupenka už nebude dať zakúpiť!
Obchodné podmienky Organizátora k Podujatiu.
Foxford, Obchodná 26,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Druhé ranné stretnutie pri dobrej káve a raňajkách so všetkými online nadšencami bude tentokrát na tému programmatického nákupu reklamy. V stredu 27. septembra 2017 budú o programmaticu rozprávať speakri z radov členov IAB Slovakia a privítame aj hosťa zo zahraničia.
Prednášajúci:
Matej Kolarovský, Head of GroupM Connect /GroupM Slovakia
Michal Maruška, Head of Programmatic, Ringier Axel Springer
Michal Čerešna, Head of Development, Modrý koník
Tomáš Horváth, Country manager, Crimtan SK
Ondřej Kutiš, Head of Programmatic and Technologies, adexpres
Na čo sa môžete tešiť a čo sa dozviete?
čo je programmatic a prečo má taký rastúci trend tento spôsob nákupu reklamy?;
programmatic na Slovensku (landscape a porovnanie s ostatnými trhmi);
výhody programmatického nákupu pre zadávateľov a publisherov;
programmatic na slovenských médiách (dáta, očakávania, smerovanie);
možnosti programmaticu (dynamika a využitie dát pre prispôsobovanie obsahu bannerov);
aké zmeny ovplyvnia programmatic v najbližšom období?;
stav programmatic reklamy v Českej republike (vývoj v číslach, prognóza).
IAB budíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému, následne s otvorenou diskusiou. Organizátorom je IAB Slovakia - združenie pre internetovú reklamu.
Chceme upozorniť, že lístky je možné kúpiť len online, na mieste sa vstupenka už nebude dať zakúpiť!
Obchodné podmienky Organizátora k Podujatiu.
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658