Februárový Digitálny Štvrtok sa bude venovať ďalšiemu trendu súčasnosti - Native contentu.
Budeme rozoberať case studies a konkrétne čísla z rôznych médií a klientov.
Native Content:
1. Peter Nagy - Manažér natívnej reklamy, Petit Press
2. Refresher - Komplexná natívna kampaň s médiom - Ozeta x Refresher
3. Martin Kuchta - Business Developer, Ringier Axel Springer
4. Filip Kuna - Strossle
Kapacita max. 60 lístkov (zatiaľ takmer vždy vypredané, kupujte rýchlo).
Februárový Digitálny Štvrtok sa bude venovať ďalšiemu trendu súčasnosti - Native contentu.
Budeme rozoberať case studies a konkrétne čísla z rôznych médií a klientov.
Native Content:
1. Peter Nagy - Manažér natívnej reklamy, Petit Press
2. Refresher - Komplexná natívna kampaň s médiom - Ozeta x Refresher
3. Martin Kuchta - Business Developer, Ringier Axel Springer
4. Filip Kuna - Strossle
Kapacita max. 60 lístkov (zatiaľ takmer vždy vypredané, kupujte rýchlo).