ZRUŠENÉ - Brand Workshop - Pochopte svoju značku
Základné info: Fakulta sociálnych vied,Bučianska 4/A,Trnava,Slovenská republikaTrnava 08. jún, 2019 | so | 08:15 Pridaj do kalendára
Podujatie bolo ZRUŠENÉ.
Na workshope využijeme jedinečnú metódu tímovej vizualizácie v prepojení na Value proposition canvas a Business model canvas.
Workshop je zameraný pre malých, stredných a budúcich podnikateľov. Praktický workshop pre marketéra, brand manažéra, riaditeľa či kreatívca. Spoločne sa pozrieme a vizualizujeme si značku, pozrieme sa na jej silné a slabé stránky, ktoré majú vplyv na budúcnosť podniku. Zároveň si prejdeme, aké ma predpoklady vaša podnikateľská značka na produkty a zákazníka. Workshop je svižný, praktický, časovo rozložený, podmanivý a podporuje tímovú spoluprácu. Brand, alebo po slovensky značky, je na trhu v súčasnosti najväčším aktívom a spôsobom, akým získať pozornosť zákazníkova predať svoje produkty či služby. Je preto dôležité naučiť sa ako so značkou pracovať, ako ju kreovať a najmä ju poznať. Na workshope si budeme vizualizovať vašu značku a zmapujeme si, ako ju vnímaj ostatní účastníci workshopu. Následne si prejdeme produkty a služby v spojitosti s vašou značkou. Ak ich ešte nemáte, ukážeme si ako zistiť, aké by mali byť a čo zákazníci chcú a požadujú.
POČET MIEST JE LIMITOVANÝ pre zabezpečenie maximálneho konfortu účastníkov!
Počas workshopu si prejdeme nasledovnými témami:
Workshop povedie: Mgr. Andrej Kóňa, PhD.
Odborník na brand a marketingový manažér. Niekoľko rokov je členom Brand Council, najvyššieho odborného orgánu programu Superbrands. Je predsedom Brand Institute a vysokoškolským pedagógom na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde prednáša marketing, manažment, branding a príbuzné predmety. Je autorom prvej a zatiaľ aj jedinej publikácie venujúcej sa tvorbe značky miesta. Kniha Brand destinácie je podľa recenzentov knihy nielen prvé pojednanie svojho druhu na Slovensku, ale zrejme bude nadlho aj jediným produktom na knižnom trhu, ktorý sa neviaže vyslovene na akademické prostredie, ale snaží sa o popularizáciu témy, ktorá čoraz viac rezonuje v kontexte globalizácie aj v svetovom meradle.
Harmonogram workshopu:
Miesto konania: Fakulta sociálnych vied
Bučianska 4/A
Je potrebné prejsť okolo Lidl až poza budovu predajne, kde sa nachádza parkovisko fakulty.
Parkovanie pred budovou ZADARMO pre účastníkov.
Počas podujatia bude pre účastníkov pripravený materiál a občerstvenie.
Fakulta sociálnych vied,Bučianska 4/A,Trnava,Slovenská republika
Trnava
Brand Institute, o.z.
Havelkova, 30,
841 03 Bratislava - Lamač
Slovenská republika
IČO: 42174180
DIČ: 2022925938
IČ DPH: SK2022925938
Podujatie bolo ZRUŠENÉ.
Na workshope využijeme jedinečnú metódu tímovej vizualizácie v prepojení na Value proposition canvas a Business model canvas.
Workshop je zameraný pre malých, stredných a budúcich podnikateľov. Praktický workshop pre marketéra, brand manažéra, riaditeľa či kreatívca. Spoločne sa pozrieme a vizualizujeme si značku, pozrieme sa na jej silné a slabé stránky, ktoré majú vplyv na budúcnosť podniku. Zároveň si prejdeme, aké ma predpoklady vaša podnikateľská značka na produkty a zákazníka. Workshop je svižný, praktický, časovo rozložený, podmanivý a podporuje tímovú spoluprácu. Brand, alebo po slovensky značky, je na trhu v súčasnosti najväčším aktívom a spôsobom, akým získať pozornosť zákazníkova predať svoje produkty či služby. Je preto dôležité naučiť sa ako so značkou pracovať, ako ju kreovať a najmä ju poznať. Na workshope si budeme vizualizovať vašu značku a zmapujeme si, ako ju vnímaj ostatní účastníci workshopu. Následne si prejdeme produkty a služby v spojitosti s vašou značkou. Ak ich ešte nemáte, ukážeme si ako zistiť, aké by mali byť a čo zákazníci chcú a požadujú.
POČET MIEST JE LIMITOVANÝ pre zabezpečenie maximálneho konfortu účastníkov!
Počas workshopu si prejdeme nasledovnými témami:
Workshop povedie: Mgr. Andrej Kóňa, PhD.
Odborník na brand a marketingový manažér. Niekoľko rokov je členom Brand Council, najvyššieho odborného orgánu programu Superbrands. Je predsedom Brand Institute a vysokoškolským pedagógom na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde prednáša marketing, manažment, branding a príbuzné predmety. Je autorom prvej a zatiaľ aj jedinej publikácie venujúcej sa tvorbe značky miesta. Kniha Brand destinácie je podľa recenzentov knihy nielen prvé pojednanie svojho druhu na Slovensku, ale zrejme bude nadlho aj jediným produktom na knižnom trhu, ktorý sa neviaže vyslovene na akademické prostredie, ale snaží sa o popularizáciu témy, ktorá čoraz viac rezonuje v kontexte globalizácie aj v svetovom meradle.
Harmonogram workshopu:
Miesto konania: Fakulta sociálnych vied
Bučianska 4/A
Je potrebné prejsť okolo Lidl až poza budovu predajne, kde sa nachádza parkovisko fakulty.
Parkovanie pred budovou ZADARMO pre účastníkov.
Počas podujatia bude pre účastníkov pripravený materiál a občerstvenie.
Brand Institute, o.z.
Brand Institute, o.z.
Havelkova, 30
841 03 Bratislava - Lamač
Slovakia
IČO: 42174180
DIČ: 2022925938
IČ DPH: SK2022925938