ZRUŠENÉ - Brand Workshop - Pochopte svoju značku - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

ZRUŠENÉ - Brand Workshop - Pochopte svoju značku

by Brand Institute, o.z. Základné info: Fakulta sociálnych vied,Bučianska 4/A,Trnava,Slovenská republika
Trnava
08. jún, 2019 | so | 08:15 Pridaj do kalendára
5.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Podujatie bolo ZRUŠENÉ.


Na workshope využijeme jedinečnú metódu tímovej vizualizácie v prepojení na  Value proposition canvas a Business model canvas.

Workshop je zameraný pre malých, stredných a budúcich podnikateľov. Praktický workshop pre marketéra, brand manažéra, riaditeľa či kreatívca. Spoločne sa pozrieme a vizualizujeme si značku, pozrieme sa na jej silné a slabé stránky, ktoré majú vplyv na budúcnosť podniku. Zároveň si prejdeme, aké ma predpoklady vaša podnikateľská značka na produkty a zákazníka. Workshop je svižný, praktický, časovo rozložený, podmanivý a podporuje tímovú spoluprácu. Brand, alebo po slovensky značky, je na trhu v súčasnosti najväčším aktívom a spôsobom, akým získať pozornosť zákazníkova predať svoje produkty či služby. Je preto dôležité naučiť sa ako so značkou pracovať, ako ju kreovať a najmä ju poznať. Na workshope si budeme vizualizovať vašu značku a zmapujeme si, ako ju vnímaj ostatní účastníci workshopu. Následne si prejdeme produkty a služby v spojitosti s vašou značkou. Ak ich ešte nemáte, ukážeme si ako zistiť, aké by mali byť a čo zákazníci chcú a požadujú.

POČET MIEST JE LIMITOVANÝ pre zabezpečenie maximálneho konfortu účastníkov!


Počas workshopu si prejdeme nasledovnými témami:  

  • Vizualizácia vášho brandu
  • Zainteresované strany podnikania a značky
  • Prepojenie Biznis modelu a brandu


Workshop povedie: Mgr. Andrej Kóňa, PhD.
Odborník na brand a marketingový manažér. Niekoľko rokov je členom Brand Council, najvyššieho odborného orgánu programu Superbrands. Je predsedom Brand Institute a vysokoškolským pedagógom na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde prednáša marketing, manažment, branding a príbuzné predmety. Je autorom prvej a zatiaľ aj jedinej publikácie venujúcej sa tvorbe značky miesta. Kniha Brand destinácie je podľa recenzentov knihy nielen prvé pojednanie svojho druhu na Slovensku, ale zrejme bude nadlho aj jediným produktom na knižnom trhu, ktorý sa neviaže vyslovene na akademické prostredie, ale snaží sa o popularizáciu témy, ktorá čoraz viac rezonuje v kontexte globalizácie aj v svetovom meradle.

Harmonogram workshopu:

8:15 – 8:30
registrácia
8:30 – 9:30
1. blok – poznanie značky
9:30 – 9:45
prestávka
9:45 – 10:45
2. blok – vizualizovanie značky
10:45 – 11:00
prestávka
11:00 – 12:00
3. blok – biznis model a značka
12:00 – 12:30
osobné konzultácie a networking
12:30
záver podujatia


 

Miesto konania: Fakulta sociálnych vied
Bučianska 4/A
Je potrebné prejsť okolo Lidl až poza budovu predajne, kde sa nachádza parkovisko fakulty.

Parkovanie pred budovou ZADARMO pre účastníkov.

 

Počas podujatia bude pre účastníkov pripravený materiál a občerstvenie.

 

Tagy

Miesto konania eventu

Fakulta sociálnych vied,Bučianska 4/A,Trnava,Slovenská republika
Trnava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Brand Institute, o.z.

info@brandinstitute.sk

Fakturačné údaje

Brand Institute, o.z.

Havelkova, 30,
841 03 Bratislava - Lamač
Slovenská republika

IČO: 42174180
DIČ: 2022925938
IČ DPH: SK2022925938

Podobné eventy

03Máj
09:00
pi
03máj
09:00
piatok
Detail eventu

Seminár o produktivite

HCA Slovakia, EUROPA SC, Na Troskách 25 - 17. poschodie, Banská 2158.80 €
Uložiť
28Máj
09:00
ut
28máj
09:00
utorok
Detail eventu

Seminár o predaji

HCA Slovakia, DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, Košice – 3.p 1438.80 €
Uložiť
Popis

Popis

Podujatie bolo ZRUŠENÉ.


Na workshope využijeme jedinečnú metódu tímovej vizualizácie v prepojení na  Value proposition canvas a Business model canvas.

Workshop je zameraný pre malých, stredných a budúcich podnikateľov. Praktický workshop pre marketéra, brand manažéra, riaditeľa či kreatívca. Spoločne sa pozrieme a vizualizujeme si značku, pozrieme sa na jej silné a slabé stránky, ktoré majú vplyv na budúcnosť podniku. Zároveň si prejdeme, aké ma predpoklady vaša podnikateľská značka na produkty a zákazníka. Workshop je svižný, praktický, časovo rozložený, podmanivý a podporuje tímovú spoluprácu. Brand, alebo po slovensky značky, je na trhu v súčasnosti najväčším aktívom a spôsobom, akým získať pozornosť zákazníkova predať svoje produkty či služby. Je preto dôležité naučiť sa ako so značkou pracovať, ako ju kreovať a najmä ju poznať. Na workshope si budeme vizualizovať vašu značku a zmapujeme si, ako ju vnímaj ostatní účastníci workshopu. Následne si prejdeme produkty a služby v spojitosti s vašou značkou. Ak ich ešte nemáte, ukážeme si ako zistiť, aké by mali byť a čo zákazníci chcú a požadujú.

POČET MIEST JE LIMITOVANÝ pre zabezpečenie maximálneho konfortu účastníkov!


Počas workshopu si prejdeme nasledovnými témami:  

  • Vizualizácia vášho brandu
  • Zainteresované strany podnikania a značky
  • Prepojenie Biznis modelu a brandu


Workshop povedie: Mgr. Andrej Kóňa, PhD.
Odborník na brand a marketingový manažér. Niekoľko rokov je členom Brand Council, najvyššieho odborného orgánu programu Superbrands. Je predsedom Brand Institute a vysokoškolským pedagógom na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde prednáša marketing, manažment, branding a príbuzné predmety. Je autorom prvej a zatiaľ aj jedinej publikácie venujúcej sa tvorbe značky miesta. Kniha Brand destinácie je podľa recenzentov knihy nielen prvé pojednanie svojho druhu na Slovensku, ale zrejme bude nadlho aj jediným produktom na knižnom trhu, ktorý sa neviaže vyslovene na akademické prostredie, ale snaží sa o popularizáciu témy, ktorá čoraz viac rezonuje v kontexte globalizácie aj v svetovom meradle.

Harmonogram workshopu:

8:15 – 8:30
registrácia
8:30 – 9:30
1. blok – poznanie značky
9:30 – 9:45
prestávka
9:45 – 10:45
2. blok – vizualizovanie značky
10:45 – 11:00
prestávka
11:00 – 12:00
3. blok – biznis model a značka
12:00 – 12:30
osobné konzultácie a networking
12:30
záver podujatia


 

Miesto konania: Fakulta sociálnych vied
Bučianska 4/A
Je potrebné prejsť okolo Lidl až poza budovu predajne, kde sa nachádza parkovisko fakulty.

Parkovanie pred budovou ZADARMO pre účastníkov.

 

Počas podujatia bude pre účastníkov pripravený materiál a občerstvenie.

 

Tagy

Miesto

Miesto

Fakulta sociálnych vied,Bučianska 4/A,Trnava,Slovenská republika
Trnava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Brand Institute, o.z.

info@brandinstitute.sk

Fakturačné údaje

Brand Institute, o.z.

Brand Institute, o.z.
Havelkova, 30
841 03 Bratislava - Lamač
Slovakia

IČO: 42174180
DIČ: 2022925938
IČ DPH: SK2022925938